کاربر گرامی:
به اطلاع می رساند نسخه های پایین مرورگر Internet Explorer شامل IE 9 و پایین تر برای مشاهده سایت شرکت مهندسی فکور صنعت تهران پشتیبانی نخواهد شد.
لطفا نسخه مرورگر خود را بررسی و در صورت نیاز آن را به روز رسانی نموده و یا از سایر مرورگر ها استفاده فرمایید.

دربهار سال جهش تولید کارخانه گندله سازی 2/5 میلیون تنی توسعه فراگیر سناباد با نیروی های توانمند شرکت مهندسی فکور صنعت تهران راه اندازی شد.

دربهار سال جهش تولید کارخانه گندله سازی 2/5 میلیون تنی توسعه فراگیر سناباد با نیروی های توانمند شرکت مهندسی فکور صنعت تهران راه اندازی شد.


به گزارش مدیر راه اندازی آقای مهندس پورعیدی: با اتمام فعالیتهای نصب تجهیزات و تزریق گاز در خط لوله انتقال گاز به کارخانه که با پیگیری و تلاش نیروهای توانمند ایرانی انجام گرفته است، و پس از انجام کنترل های نهایی و با روشن شدن مشعل های کوره کارخانه گندله سازی، عملیات شارژ کنسانتره سنگ آهن به کارخانه و تولید گندله آغاز شد.

آقای مهندس محمد وحید شیخ زاده، مدیر عامل شرکت فکور صنعت گفت: با راه اندازی این کارخانه و تمرکز بر تولید و اشتغال، زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم بیش از 1500 نفر در این منطقه محروم مرزی فراهم شده است.

وی افزود: احداث این کارخانه در منطقه محروم و مرزی شرق کشور تحریم های بین المللی و مشکلات خاص خود باعث شکوفایی و رونق عسلویه معدنی شرق ایران را داشته است و امیدواریم با مساعدت و پشتیبانی مسئولان استانی و کشوری احداث خط دوم این کارخانه نیز انجام پذیرد.

18 اردیبهشت 1399













































تاریخ درج: 1399/02/18
بازگشت به صفحه قبلی بازگشت به صفحه اصلی